Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

PKP IC znów szuka wykonawcy napraw lokomotyw

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
07-09-2023
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
PKP IC znów szuka wykonawcy napraw lokomotyw
Fot. Adam Okuń
PKP Intercity ogłosiło przetarg na wykonanie naprawy okresowej na 4-tym poziomie utrzymania 15 lokomotyw elektrycznych serii EU/EP07 z opcją na 10 kolejnych pojazdów.

Jak czytamy w zamówieniu, zamawiający wymaga wykonania Naprawy wszystkich Pojazdów nastąpi w terminie do 30 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Oprócz prac standardowych dla poziomu P4, w wielu lokomotywach trzeba będzie wykonać dodatkowe czynności jak wymiana osi, obręczy kół czy prac dotyczących silnika.

Z opcji na 10 lokomotyw PKP Intercity może skorzystać stopniowo; co więcej, przewoźnik zastrzegł sobie prawo do zmniejszenia zamówienia podstawowego o nie więcej niż trzy lokomotywy. Oferty przyjmowane będą do 9 października. O wyborcze zadecyduje cena (80%), okres rękojmi i gwarancji (10%) oraz termin wykonania naprawy jednej lokomotywy (10%).

Rynek napraw lokomotyw stał się trudny dla przewoźnika, szczególnie po upadku Olkolu. Wyceny napraw w poprzednim przetargu były bardzo wysokie, ostatecznie z napraw 25 lokomotyw - czyli tylu na ile rozpisano obecne postępowanie razem z opcją - zrezygnowano. Przewoźnik uruchamia natomiast kolejne zakupy nowych jednostek.
Partnerzy działu

Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Linia 201: PLK powtarza wielki przetarg po zaskakującej wpadce

Infrastruktura

Linia 201: PLK powtarza wielki przetarg po zaskakującej wpadce

Jakub Madrjas 08 stycznia 2024

Wielki przetarg DB. Do 95 składów KDP

Tabor i technika

Wielki przetarg DB. Do 95 składów KDP

Roman Czubiński 18 grudnia 2023

Zobacz również:

Lubuski Zakład Polregio z nową umową na przeglądy P4

Tabor i technika

Lubuski Zakład Polregio z nową umową na przeglądy P4

inf. pras. Polregio 21 września 2023

Linki wracają na lubuskie tory

Tabor i technika

Linki wracają na lubuskie tory

Michał Szymajda 30 sierpnia 2023

Czwarty przetarg na naprawy okresowe EP08 zakończył się fiaskiem

Tabor i technika

Pozostałe z wątku:

Linia 201: PLK powtarza wielki przetarg po zaskakującej wpadce

Infrastruktura

Linia 201: PLK powtarza wielki przetarg po zaskakującej wpadce

Jakub Madrjas 08 stycznia 2024

Wielki przetarg DB. Do 95 składów KDP

Tabor i technika

Wielki przetarg DB. Do 95 składów KDP

Roman Czubiński 18 grudnia 2023

Zobacz również:

Lubuski Zakład Polregio z nową umową na przeglądy P4

Tabor i technika

Lubuski Zakład Polregio z nową umową na przeglądy P4

inf. pras. Polregio 21 września 2023

Linki wracają na lubuskie tory

Tabor i technika

Linki wracają na lubuskie tory

Michał Szymajda 30 sierpnia 2023

Czwarty przetarg na naprawy okresowe EP08 zakończył się fiaskiem

Tabor i technika

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5